понеділок, 28 лютого 2011 р.

Розпочався черговий навчальний семестр
для мене і для вас - моїх вихованців.
Разом ми працюємо уже четвертий рік. Зараз ми у 8-А класі. Я пишу "ми", бо саме Ми (я і ви-мої учні) ідемо по шкільних стежинках, де зустрічаються приємні новини і несподіванки, інколи непорозуміння і неприємності. Але все це переживаємо разом - і так має бути.
Дорогі мої вихованці! Переглядаючи фотографії наших проведених заходів, аналізуючи наші бесіди, мені спало на думку урізноманітнити наше життя. Тому я з радістю пройшла навчання по програмі "Intel.Шлях до успіху" і запроваджую цю програму у нашому колективі. Спостерігаючи за вами на заняттях, хочу відмітити, що ви краще почали спілкуватися, висловлюватися. А коли ви попередньо плануєте чергове завдання, то щиро радію за вас - бо ви проявляєте своє "Я", свою творчість. Ще декілька занять - і вас чекає надзвичайно захоплююча діяльність - ми будемо працювати над соціальними проектами нашої спільноти. Адже курс, який ми проходимо називається "Комп’ютерні технології для місцевої спільноти". І не забувайте!!! Хто успішно завершить навчання по цьому курсу - одержить сертифікат!!! І ще маленький анонс - на наступний рік ми будемо опановувати Професії!!!
Мені приємно з вами працювати і спілкуватися. Я хотіла б, щоб наше з вами шкільне життя було з кожним днем цікавішим, різноманітнишим. Мені не хочеться перетворювати його на щоденні повчання, видачу настанов та інструкцій, перевірку щоденників...
Я пропоную вам співпрацю, партнерство - і запрошую до відвертого та ефективного спілкування!!!
І саме тому я створила цей затишний куточок для нас. Це - блог, його ще називають записник, щоденник. Тут ми зможемо спілкуватися, переглядати фотоальбоми, проводити опитування, дізнаватися про події та плани.
Вітаю вас на сторінках нового - Нашого!!! блогу і запрошую до співпраці.

Немає коментарів: