вівторок, 21 лютого 2012 р.


Шановне товариство! "Скромно" повідомляю вам, що блог "Крізь терни до зірок..." удостоєний нагороди в акції-естафеті "Чудо-блог".
Чудо-блоги називають самі блогери. Мені дуже приємно прийняти естафетну "паличку" від Лілії Телішевської зі Львова, автора чудового блогу!!!!!!!!!!!!!!!



         За правилами нагородження потрібно:
• Подякувати тому, хто нагородив, на словах,  і розмістити активне посилання на його блог.
• Розмістити на своєму блозі зображення нагороди.
• Нагородити інші блоги (у кількості 7), які вважаєте гідними.
• Сповістити номінантів про нагороду в коментарях.
• Написати 7 повідомлень  про себе.

       Отже, 7 блогів, яким я з великим задоволенням і повагою передаю нагороду і естафету!
        А тепер розкриваю 7 «таємниць»  про себе.

1. Я вчитель математики та інформатики.

2. Посмішка - це моє обличчя. Сміх - це мій характер. Радість - це моє життя!


3.  Маю гарну сім’ю, успішну роботу та щирих друзів.


4. Люблю спілкуватися із розумними людьми.


5. Люблю подорожувати.


6.  Хочу, щоб мої мрії збувалися!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


7. Хочу побувати у Парижі))))))))))))

Приймайте та передавайте естафету. Успіхів!

Немає коментарів: